11 Сәуір 2019 1446
ҚоғамЖыл басынан бері қазақстандықтар 127 миллиард теңгеге көлік сатып алған
Қазақстандықтар бірінші тоқсанда 127 миллиард теңгеге (248,8 миллион АҚШ доллары) жаңа автомобиль, жүк көлігі және автобустар сатып алған.
Бұл бір жыл бұрынғы көрсеткішпен салыстырғанда 17 пайызға өскен.
Наурыздада сатылған көліктер ақпанға қарағанда 12 пайызға көп.
Қазақстандық автосауда аздаған төмендеуден кейін (бірінші кезекте дилерлерде танымал автокөліктердің жоқтығынан) ақпан айында өсімге оралды. Қазақстандық АвтоКәсіп қауымдастығының (ҚАКҚ) деректері бойынша наурызда сату 12 пайызға – 4 676 жеңіл автокөлік пен жеңіл коммерциялық техника, сондай-ақ 240 жүк көлігі мен арнайы техника мен автобустар сатылған. І тоқсанда жжалпы 13 764 автокөлік (өткен жылмен салыстырғанда + 17 пайыз) сатылған. Бірінші тоқсанда қазақстандықтар жаңа автокөліктерді, жүк көліктерін және автобустарды сатып алуға 127 миллиард теңге (248,8 млн АҚШ доллары) жұмсады. Отандық нарықтағы Toyota көліктерін сату түсімі үш айда – 41,6 миллиард теңге болды. Hyundai сату айналымы 19,5 миллиард теңгеге жетті. Lada шамамен 12,6 миллиард теңге жинайды. Үш айдың қорытындысы бойынша Hyundai сатылым бойынша үздік нәтижеге қол жеткізді, 2019 жылдың қаңтар-наурыз айларында 2 351 авто (+84 пайыз) сатылды, корей бренді автокөліктерінің нарықтық үлесі 17 пайызға дейін өсті. Hyundai нарық көшбасшыларына бір табан жақындады. Ең көп сатылатын жеңіл автомобильдердің ондығында бюджеттік Lada – 3 420 дана (+29 пайыз) басқарады. Toyota дилерлері биыл бірінші тоқсанында 34 пайыздан аса автокөліктерді сатты – 2 906 дана. Төртінші орында Kia – 864 автокөлік сатылған (+58 пайыз). Renault өз сатылымдарын қалпына келтірді – 504 (+131 пайыз). Алтыншы жолда Nissan – 472 (+18 пайыз). Volkswagen -(392 дана; +57 пайыз). Lexus премиум-сегментіндегі көшбасшының сегізінші позициясы қаңтар-наурыз айларында дилерлер 338 авто (+81 пайыз) сатты. Ең көп сатылатын ТОП-10: UAZ (310 дана; +31 пайыз) және Skoda (178 дана; +162 пайыз).
Қазақстанда отандық автокөлік өндірісі айтарлықтай артты
2019 жылдың бірінші тоқсанында Toyota Camry – 1461 дана, Lada Granta – 1328 дана үшінші орында Hyundai Tucson – 934 кроссовер. Одан әрі тізім бойынша: Lada 4×4 (717 дана), Lada Vesta (715 дана), Hyundai Accent (593 дана), Toyota LC Prado (509), Lada Largus (501 дана), Hyundai Elantra (481 дана) және Kia Rio (361 дана). »Бірінші тоқсан, ақпанда дилерлердің кейбір танымал модельдерінің жоқтығына қарамастан, тұрақтылық пен қалыпты оң динамиканы көрсетеді. Жергілікті өндірілген автомобильдердің үлесі де өсіп жатыр. Үш айдың қорытындысы бойынша отандық өндірушілер нарықтың 55 пайызын алып отыр. Бұл санның ұлғаюына жақын арада күтіліп отырған жеңілдікті автонесие беру мемлекеттік бағдарламасына жаңа транш қосымша түрткі болады», – дейді ҚАКҚ вице-президенті Анар Мақашева.
Версия для печати
Пікір үстеу