«109» ҚАЛАЛЫҚ КОММУНАЛДЫҚ-АВАРИЯЛЫҚ ҚЫЗМЕТТЕРДІҢ БІРЫҢҒАЙ CALL-ОРТАЛЫҒЫ
Орал қаласының әкімдігі Ақпараттандыру, мемлекеттік қызметтер және мұрағаттар басқармасымен бірлесіп, Орал қаласында қалалық коммуналдық-авариялық қызметтердің бірыңғай колл-орталығы 109 жобасын жүзеге асырды. Пилоттық жоба 2019 жылы наурызда іске қосылды. Оның басты мақсаты – қала тұрғындары мен қонақтарының проблемаларын қашықтықтан шешу.
Осыған дейін азаматтарға қаладағы белгілі бір авариялық қызметке жүгіну қажет болған жағдайда әрбір коммуналдық мекемеге жеке-жеке жолығып уақытын жоғалтатын енді.
Жоба іске қосылғаннан кейін азаматтарға уақыт жұмсап жергілікті атқарушы органдарға барудың, өз мәселесін шешу үшін қайда және қалай хабарласу керектігін түсіну үшін коммуналдық ұйымдарға барудың қажеті жоқ.
Жоба іске қосылғанға дейін:
* Ұзақ қоңырау шалу
* Қоңырау шалудың бірыңғай жүйесінің болмауы
- (осы себепті тұрғындар әкімдіктердің қабылдау бөлмелеріне қоңырау шалады)
- Төмен қызмет көрсету сапасы
* Жеке барып өтініш берудің қажеттілігі
* Өтініштерді толтыру және тапсыру
* Өтініштер базасының болмауы
* Бақылаудың болмауы
109 жобасының артықшылықтары:
Шұғыл сипаттағы өтініштерді қабылдау;
5-10 секунд ішінде реакция уақыты (өтінішке жауап беру);
24/7-жұмыс; оқытылған персонал, бұл өз кезегінде халықтың мемлекеттік органдарға деген сенімін арттырады.
109 жобасының мақсаттары :
* Жергілікті атқарушы органдардың қала тұрғындарының жеке келуін азайту;
* Өтінішке жауап алу уақытын қысқарту;
* Өтінішті орындау динамикасының ашықтығы;
* Пайдаланушылардың өтініштерін санаттау;
* ЖАО-ның өзара іс-қимылын жақсарту;
* Типтік мәселелерді шешу үшін білім базасын құру;
* Орындаушылармен тікелей байланыс;
* Қолжетімділік және орындау мерзімін бақылау.
Версия для печати
Пікір үстеу