8 (7112) 50-86-31
Қ.Жұмағалиев (Фрунзе) көшесі, 20/1 zhaik_yni@mail.ru

Орал қалалық «Жайық Үні» газеті – жаңалықтың жаршысы!

8 (7112) 50-86-31
Қ.Жұмағалиев (Фрунзе) көшесі, 20/1 zhaik_yni@mail.ru
16 Шілде 2021 1728 0
Қалалықтар қаперіне

1414 БІРЫҢҒАЙ БАЙЛАНЫС ОРТАЛЫҒЫ ЖЫЛДАМ ЖҰМЫС ІСТЕЙ БАСТАДЫ

2021 жылғы 1 сәуірден бастап «Ұлттық ақпараттық технологиялар» АҚ 1414 Бірыңғай байланыс орталығын «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясының құрылымына берді. Қарамағына берілген сәтінен бастап Мемлекеттік корпорация call-орталықтың қызмет көрсету сапасын арттыру бойынша бірқатар шара қабылдады.

Қызметкерлердің жүктемесін азайту мақсатында Петропавл, Көкшетау, Қызылорда және Қостанай қалаларында бірыңғай байланыс орталығының қосымша кеңселері ашылды. Операторлардың жұмысын онлайн мониторинг жүргізу қызметі пайда болды, сондай-ақ дауыстық робот жұмысы жаңартылды. Операторларды қосымша оқыту жүргізілді.

2021 жылғы сәуір мен маусым аралығындағы кезеңде Бірыңғай байланыс орталығының жұмыс сапасын жақсарту бойынша оң серпін байқалады. Call-орталықтың өткізу қабілетін арттыру үшін клиенттерден қоңырауларды ғана емес, аудио және бейне хабарламаларды да қабылдауға мүмкіндік беретін бірыңғай арналы платформаға өту жүргізілді. Клиенттердің қоңырауларын қабылдау пайызы 69-дан 92%-ға дейін өсті, оператордың жауабын күту уақыты 5 минуттан 48 секундқа дейін төмендеді.

ХҚО-лар соңғы апталарда алдын ала брондау бойынша азаматтарды қабылдауға оралды. Сондықтан call-орталыққа жүктеме артып, ағымдағы кезеңде операторлардың жауабын күту уақыты екі минутқа дейін ұзарды.

«Бізге 1414 Бірыңғай байланыс орталығын берген кезде жедел шешімдерді талап ететін бірнеше мәселе болды. Үш ай ішінде біз жағдайды оң нәтижеге өзгерте алдық. Әрине, call-орталығымыздың жұмыс сапасын арттыруды жалғастыратын боламыз. Жыл соңына дейін қоңырау шалу пайызын 95%-ға дейін арттыруды, ал жауапты күту уақытын 30 секундқа дейін қысқартуды жоспарлап отырмыз» – деді «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясының басқарма төрағасы Әділ Қожықов.

Халыққа қызмет көрсету орталықтары және eGov.kz электрондық порталы арқылы мемлекеттік қызметтерді алу мәселелері бойынша байланыс орталығына ай сайын 1,5 млн қоңырау келіп түседі. Сондай-ақ байланыс орталығының қызметкерлері мессенджерлер мен әлеуметтік желілерден мәтіндік хабарламаларды қабылдайды. Байланыс орталығының жұмысына барлығы 500-ге жуық оператор тартылған.

2021 жылғы 1 шілдеден бастап 1414 Бірыңғай байланыс орталығы әлеуметтік-еңбек саласы бойынша қоңыраулар қабылдайды. Бұрын осы мәселелер бойынша 1411 қысқа нөміріне хабарласу қажет болатын.

«Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы

Версия для печати

Пікір үстеу

Э-пошта мекенжайыңыз жарияланбайды. Міндетті өрістер * таңбаланған

Соңғы жаңалықтар
Бәрекелді!
Алаяқтардан құтқарып қалды!
22 Қараша 2025
358 0
Бәрекелді!
«Бірлік» алтын медалі табысталды
19 Қараша 2025
444 0
Оқиға
Жол-көлік оқиғасы орын алды
17 Қараша 2025
501 0
Қалалықтар қаперіне
Азық-түлік бағаларын бағамдады
15 Қараша 2025
513 0
Өзек
Меморандумға қол қойды
12 Қараша 2025
563 0
Өзек
Министрмен кездесті
08 Қараша 2025
303 0
Қалалықтар қаперіне
Тұрғындар уәж айтты
04 Қараша 2025
785 0
Қалалықтар қаперіне
Отбасын қолдау орталығы өз жұмысын бастады
04 Қараша 2025
814 0
Қалалықтар қаперіне
«Халық қатысатын бюджет»
04 Қараша 2025
765 0
Қалалықтар қаперіне
«Судың да сұрауы бар…»
04 Қараша 2025
716 0
Мезгіл мәселесі
Оралдықтармен кездесті
02 Қараша 2025
759 0
Өзек
Зашағанда мәселе көп…
29 Қазан 2025
942 0
«Орал қаласының көркем жерлері»
«Ғаламтор ресурстары»