СІЗ науқастарды ҚОЛДАУ ҚЫЗМЕТІНЕ ҚАНДАЙ СЕБЕППЕН ХАБАРЛАСА АЛАСЫЗ?
- егер сізден шұғыл көмек алу үшін, сақтандырылған мәртебесінің болуы талап етілсе;
- егер сізге учаскелік дәрігердің болмауы немесе оған жазбаның болмауы себебінен оның қабылдауынан бас тартылса;
- егер сіз аумақтық емханаға бекітілген болсаңыз да, учаскелік дәрігер- медбике немесе фельдшерге үйден қоңырау шалуыңызға байланысты жұмыс жасамаса;
- егер сіз тар бейінді маманнан оның жоқ болуы себепті немесе жазба бір айға толы болғандықтан кеңес ала алмасаңыз;
- егер сізге денсаулық көрсеткіштеріңіз бойынша тиісті диагностикалық немесе зертханалық қызметтерге жолдама берілмесе;
- егер сізді ақылы тексерулерге жіберсе немесе 10 жұмыс күнінен артық жазбаны күту ұсынылса;
- егер сіз жүргізілген тексеру нәтижелерімен таныспаған болсаңыз;
- егер дәрігер қабылдау кезінде дөрекілік танытса немесе өзін дұрыс ұстамаса;
- егер сіз көрсетілген медициналық көмектің сапасына қанағаттанбасаңыз;
- егер сіз диагноздың немесе тағайындалған емнің дұрыстығына күмәндансаңыз;
- егер сіз өзіңіздің медициналық жазбаларыңыздан қате деректер немесе жазбалар тапсаңыз;
- егер сіз жалпы медперсоналдың және медициналық ұйымның жұмыс сапасына қанағаттанбасаңыз;
- Жалпы медперсонал қызметіне көңіліңіз толмаса және тағыда басқа жағдайларда ішкі аудит қызметіне жүгінуге болады.
«Әлеуметтік медициналық сақтандыру қоры»
КеАҚ-ның Батыс Қазақстан облысы бойынша филиалы
Версия для печати
Пікір үстеу